پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119623
پيروزي ملت ما در 8 سال دفاع مقدس فتح البابي براي ديگر کشورها بود.
تاریخ انتشار : 1393/09/06 19:21:37
نمایش : 1007
دبير کميته علمي مجمع جهاني بيداري اسلامي در يادواره شهداي شهرستان فارسان گفت: جنگ ايران و عراق جنگ بين دو کشور نبود بلکه دفاع ملت ايران در بربر کل دنيا بود و اين جنگ براي ايران به سرانجام مبارکي ختم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار سرتيپ عبدالله مبيني  افزود: الگوي دفاع مقدس ما باعث شد اسرائيل در جنگ33 روزه شکست بخورد و در واقع پيروزي ملت ما در 8سال دفاع مقدس فتح البابي براي ديگر ملتها شد.

تحولات منطقه از دفاع ما الهام گرفته و باعث شد اسرائيلي که از لحاظ نظامي در دنيا سومين ارتش مجهز است در برابر گروهي کوچک همچون حزب الله شکست بخورد و مردم فلسطين با اين پيروزي ها تاثير گرفته و در جنگهاي بعدي در برابر اسرائيل قرار گرفته و پيروز شدند.

وي در ادامه به ديگر دستاوردهاي جنگ تحميلي اشاره کرد و گفت: ارائه سبک زندگي درست که خط بطلاني بر تملام مکتبهاي موجود زد از ديگر دستاوردهاي دفاع مقدس ما بود.

وي تصريح کرد: تغيير معادله قدرت در منطقه از ديگر دستاوردهاي دفاع مابود که هيمنه و ابهت دو ابرقدرت را شکست داد و ذهن ملتها را از درگير بودن به دو بلوک شرق و غرب آزاد کرد و باعث شد ملتها اعتماد به نفس پيدا کنند.

سردار مبيني در انتها شهدا را اسوه و الگوي براي همه آزادي خواهان و عدالت خواهان دانست و گفت بايد ايشان را خوب شناخت و در راه آنها حرکت کرد.

يادآور ميشود در ابتداي اين مراسم امام جمعه شهرستان ضمن عرض خيرمقدم به تبيين سبک زندگي درست و زندگي شهدا پرداخت و در ادامه اين مراسم مديحه سرايي و سينه زني توسط مداح دعوت شده برگزار شد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html